دوستی زیباست

عشقم فقط نیما همینو بس.............

میگوید...

فاصله ات را با من رعایت کن

من بی جنبه تر از آنم که در برابر وفور عطر تو مقاومت کنم و تو را تا آخرین جرعه سر نکشم
از یک فاصله که نزدیک تر میشوی ناخود آگاه دستهای قلبم به رویت آغوش وا میکنند و همه چیز در من از نو آغاز میشود

فاصله را که بر میداری دنیا در برابر زیبایی تو مات میشود و ترس برم میدارد..!!

نکند غرورم تاب نیاورد و درون ویرانم برایت پدیدار شود

شکنجگر...

برای غرورم هم که شده فاصله ات را با من رعایت کن...

 

حالا من مانده ام و فرسنگ ها فاصله و خاطرات آغوشش...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393برچسب:,ساعت 12:59 توسط mohadeseh| |


Power By: LoxBlog.Com